Адреса: 80100, м.Шептицький, вул. Шевченка,19, Львiвської обл.,
тел. (03249) 3-12-78, тел./ф (03249) 3-23-50,
тел.(03249) 3-23-46, тел.(03249) 3-20-24

Начальник вiддiлу: Мартенс Тетяна Олексiївна
Режим роботи вiддiлу: Понедiлок – четвер з 8.00 до 17.15
П’ятниця - з 8.00 до 16.00
Обiдня перерва – з 12.00 до 13.00
Вихiднi днi – субота, недiля
Мартенс Тетяна Олексіївна
  • ________________________________________

         Структура відділу:

          Начальник. загального відділу т. 3-12-78, zv78@ukr.net, (каб. №212)
          
    Заступник начальника загального відділу, т. 3-12-78 pg78@ukr.net, (каб. №212)

    Головний спеціаліст загального відділу т/ф 3-23-50, radachervonograd@ukr.net, (каб № 207)
          Головний спеціаліст загального відділу
     т/ф 3-23-50, radachervonograd@ukr.net, ( каб. № 207)
          Спецiалiст I-ї категорiї
     загального вiддiлу, т. 3-24-63, (каб. №213)
          Спецiалiст I-ї категорiї
     загального вiддiлу, т. 3-24-63, (каб. №213)

    Головний спеціаліст загального відділу , rh78@ukr.net т. 3-20-24 (reception hall)

    Спецiалiст I-ї категорiї  загального вiддiлу   rh78@ukr.net т. 3-20-24 (reception hall)

     Секретар керівника 3-23-46  (каб. №203- приймальна)
     
    Комендант адмiнбудинку, т. 3-13-03 (каб. №115)

           
    Загальний вiддiл виконавчого комiтету  Шептицької мiської ради Львівської області (далi вiддiл) є структурним пiдроздiлом виконавчого комiтету Шептицької мiської ради Львівської області.
           Вiддiл у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, Законом України “Про мiсцеве самоврядування в Українi ”,
     "Про запобігання корупції", "Про захист персональних даних", "Про інформацію", Про доступ до публічної інформації",  iншими законами України, актами Президента України i Кабiнету Мiнiстрiв України, рiшеннями Львiвської обласної ради, розпорядженнями голови Львiвської облдержадмiнiстрацiї, рiшеннями Червоноградської мiської ради i виконавчого комітету та розпорядженнями  Червоноградського міського голови , а також Положенням про загальний вiддiл.

         Основним завданням загального вiддiлу є:

           - встановлення єдиного порядку документування i роботи з документами;
           - здiйснення контролю за термiнами виконання документiв i внесення пропозицiй щодо їх усунення;.
           - пiдготовка iнформацiйних, довiдкових та iнших матерiалiв з питань виконання документiв;
           - забезпечення безперешкодного здiйснення конституцiйних прав громадян на звернення з пропозицiями, заявами, скаргами.
           - матерiально-технiчне та iнше забезпечення дiяльностi мiської ради та її виконавчих органiв.
           - здiйснення господарських функцiй виконавчого комiтету.
           - надання методичної та iншої допомоги органам мiсцевого самоврядування.
           - пiдготовки проектiв рiшень виконкому, розпоряджень мiського голови з питань, що належать компетенцiї вiддiлу.

         Вiдповiдно до основних завдань вiддiл виконує такi функцiї:

           - розробляє iнструкцiю з дiловодства та номенклатуру справ.
           - органiзовує за дорученням керiвництва пiдготовку проектiв документiв, забезпечує оформлення i випуск документiв.
           - органiзовує i забезпечує документацiйне та органiзацiйно-технiчне обслуговування апаратних нарад та засiдань виконкому, засiдань сесiй.
           - органiзовує друкування документiв їх копiювання та тиражування згiдно з резолюцiями керiвника.
           - веде облiк, забезпечує зберiгання, оперативний розшук, iнформування за документами , забезпечує зберiгання i передачу в архiв протоколiв сесiй мiської ради, рiшень виконкому та розпоряджень мiського голови.
           - забезпечує додержання єдиного порядку вiдбору, облiку, схоронностi, якостi опрацювання та використання документiв, що створюються.
           - удосконалює форми i методи роботи з документами;
           - забезпечує доступ до iнформацiйно-телекомунiкацiйних i комп’ютерних систем у мiськiй радi
           - органiзовує пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв органiв влади нижчого рiвня, вiддiлiв виконкому в роботi з документами.
           - впроваджує державнi стандарти, унiфiкованi системи документацiї (УСД), iншi нормативи, що належать до сфери його управлiння.
           - завiряє печаткою документи у випадках, передбачених iнструкцiєю для роботи з документами.
           - органiзовує роботу приймальнi виконкому
    та reception hall.
           - веде облiк, реєстрацiю, контроль по письмових зверненнях громадян, веде архiв справ по зверненнях.

    -                     веде облiк, реєстрацiю, контроль по зверненнях громадян на «Урядову гарячу лінію» та «Гарячу лінію області».
           
    - приймає участь в органiзацiї особистого прийому керiвництвом виконкому, веде облiк особистого прийому та контролю за виконанням прийнятих рiшень по зверненнях.
           - проводить щорiчний аналiз звернень громадян.
           - здiйснює придбання та веде облiк обладнання для службових примiщень адмiнбудинку, засобiв органiзацiйної технiки, канцелярського приладдя та iнвентарю.
           - органiзовує поточний ремонт примiщень адмiнбудинку, сантехнiчного обладнання, ремонт комп’ютерної та копiювальної технiки, засобiв зв’язку та електрообладнання.
           - взаємодiє з iншими структурними пiдроздiлами виконкому у процесi виконання покладених на вiддiл завдань.
           - веде у встановленому порядку приймання i облiк документiв з грифом “Для службового користування ”

    -                                  -

     

 

Приєднані файли:
Зміни на сайт 09.05.2025.docx
Поширити: