Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2024 рік

 

 

 

 

 

Баланс за 2024 рік

 

     

 

Звіт про фінансові
результати за
2024 рік

 

 

 

Інформація про роботу Управління праці та соціального захисту населення за І півріччя 2025 року

Упродовж І півріччя 2025 року Управлінням проводилося нарахування та виплата різних видів соціальних допомог, компенсацій 7943 громадянам та надано інших соціальних гарантій 7090 заявникам.

На обліку в Управлінні перебувають:

  • 5868 внутрішньо переміщених осіб;
  • 2691 особа із числа Захисників та Захисниць України, з яких:
  • 2022 учасники бойових дій (в т. ч. 25 - з числа ВПО);
  • 201 особа з інвалідністю внаслідок війни (30 - із числа АТО (ООС), 165 – з числа Захисників і Захисниць України, 6 - з числа ВПО) :
  • 1 учасник війни;
  • 6 постраждалих учасників Революції Гідності, з яких 2 - особи з інвалідністю внаслідок війни II групи, 3 – постраждалих осіб, 1- учасник бойових дій;
  • 4 бійців - добровольців учасників АТО ;
  • 458 осіб із числа членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (в т. ч. 33 - з числа АТО (ООС), 8 - з числа ВПО).

Упродовж І півріччя 2025 року профінансовано (державний бюджет):

  • допомог сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям на суму 28 172,9 тис. грн.;
  • допомог особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю та особам, які не мають права на пенсійну виплату, на суму 36 423,5 тис. грн.;
  • компенсацій на догляд за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного розладу та допомог дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, на суму 3 486,6 тис. грн.;
  • компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 332,0 тис. грн;
  • допомоги на проживання ВПО на суму 23 000,0 тис. грн.

Упродовж І півріччя 2025 року:

  • Міською комісією щодо розгляду заяв осіб про виплату грошової компенсації на придбання житла проведено 5 засідань, на яких розглядалось питання щодо проведення перерахунку розміру сум компенсації на житло у зв’язку із зміною опосередкованої вартості житла 1 заявнику (особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи з числа Захисників) та 14 особам з інвалідністю внаслідок війни І та ІІ групи призначено грошову компенсацію на придбання житла на загальну суму 33 403,7 тис. грн. Визначено розмір матеріальної допомоги на придбання житла 2 Захисникам України з числа осіб з інвалідністю III групи внаслідок війни на умовах співфінансування, де частка коштів з місцевого бюджету (20%) складає 558,4 тис. грн. та з обласного бюджету (30%) – 837,4 тис. грн.;
  • Міською комісією по встановленню факту здійснення догляду (для перетину кордону) розглянуто та задоволено 5 заяв;
  • Міською комісією із встановлення факту здійснення особою догляду (відповідно до норм Постанови КМУ № 560) розглянуто 32 заяви, складено 24 акти, відмовлено – 8;
  • Робочою групою з визначення потреб населення Червоноградської міської територіальної громади у соціальних послугах проведено засідання, на якому розглянуто питання щодо стану надання 11 соціальних послуг в громаді 6-ма надавачами, включеними до РНСП, а також погоджені пропозиції щодо здійснення заходів, спрямованих на забезпечення надання та розвитку соціальних послуг в Червоноградській міській територіальній громаді;
  • 207 заяв прийнято на призначення Управлінням Пенсійного фонду України пільг (166) та житлових субсидій (41);
  • 12 заяв прийнято від осіб з інвалідністю на забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
  • 225 заяв прийнято та передано у ЛОВ ФСЗІ для забезпечення осіб з інвалідністю та інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації;
  • 34 договори укладено на забезпечення реабілітаційними заходами 34 дітей з інвалідністю;
  • 7 договорів укладено на забезпечення послугами з професійної адаптації 7 осіб (з них:5 - осіб з інвалідністю внаслідок війни, 2 - УБД);
  • 56 громадянам видано скерування для надання послуг двома надавачами соціальних послуг;
  • надано статус 671 особі, з них:
  • особи з інвалідністю внаслідок війни – 43 заявникам;
  • члена сім’ї загиблого/померлого – 86 заявникам;
  • ветерана праці – 1 заявнику;
  • багатодітної сім'ї – 56 заявникам;
  • дитини з багатодітної сім'ї – 114 заявникам;
  • внутрішньо переміщеної особи – 370 заявникам;
  • реабілітованої особи -1 заявнику.

Згідно розподілу департаменту соціального захисту населення ЛОДА оздоровлено 30 дітей пільгових категорій в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку «Артек-Прикарпаття» – 17 дітей та «Зальцборк» - 13 дітей (діти позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітної сім’ї, діти загиблих Захисників України, ВПО, діти учасників бойових дій, діти зниклих безвісти).

На виконання обласних програм:

  • скеровано заявки до Центру моніторингу соціальних програм ДСЗН ЛОДА для проведення виплати:
    • щомісячної допомоги 12 дітям загиблих/померлих учасників АТО;
    • одноразової грошової допомоги на/за встановлення пам’ятного знака на могилі загиблого Захисника 19 заявникам;
    • компенсації на бензин, ремонт, технічне обслуговування та транспортне обслуговування 54 особам з інвалідністю;
    • медичного обслуговування 13 громадянам, які постраждали від аварії на ЧАЕС;
    • одноразової адресної грошової допомоги 23 одержувачам з числа ветеранів УПА, вдів (вдівців) політв'язнів, вдів (вдівців) ветеранів УПА;
    • одноразової грошової допомоги 26 громадянам, згідно розпоряджень голови Львівської ОВА.

На виконання міських програм по соціальному захисту громадян, затверджених рішеннями Червоноградської міської ради, упродовж І півріччя 2025 року профінансовано видатків на суму 14731,9 тис. грн., в т. ч.:

  • 168,1 тис. грн. - пільги у грошовій формі з оплати житлово - комунальних послуг та послуг зв’язку ветеранам УПА, вдовам ветеранів УПА, вдовам політв’язнів, малолітнім політичним в’язням та сім’ї, в якій виховується три особи з інвалідністю з дитинства, бійцям – добровольцям, в т. ч. звільнення від сплати за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій учасників АТО (ООС), членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) учасників АТО (ООС) (45 сімей);
  • 31,7 тис. грн. – допомога особам з інвалідністю по зору І та ІІ груп (43 особи);
  • 8,2 тис. грн. – допомога сім’ям, в яких проживає двоє і більше осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання І та ІІ групи, одиноким особам з інвалідністю І групи (14 осіб);
  • 18,0 тис. грн. – допомога на часткове відшкодування вартості житла (квартплати) реабілітованим громадянам відповідно до ст. 3 Закону України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» (10 осіб);
  • 7,6 тис. грн. - доплата до пенсій ветеранам УПА (3 особи);
  • 4,8 тис. грн. - доплата до пенсій реабілітованим громадянам відповідно до ст. 1 Закону України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» (2 особи);
  • 72,0 тис. грн. – допомога на поховання (30 виплат);
  • 12335,2 тис. грн. – виплата разової грошової допомоги (2432 особи), з яких:
    • 7852,0 тис. грн. - матеріальна допомога згідно рішень Червоноградської міської ради (1270 осіб);
    • 2670,7 тис. грн. - разова допомога учасникам АТО, Захисникам та Захисницям України (882 особи);
    • 432,0 тис. грн. – одноразова грошова допомога сім’ям загиблих/померлих учасників АТО/ООС (27 сімей);
    • 380,0 тис. грн. – допомога на поховання загиблого/померлого Захисника України (38 осіб);
    • 1,0 тис. грн. – одноразова грошова допомога у зв’язку з нагородженням Відзнакою міського голови (2 особи);
    • 1,0 тис. грн. – одноразова грошова виплата до ювілейних дат (1 особа);
    • 185,0 тис. грн. - одноразова грошова допомога члену сім'ї Захисника, якому присвоєно звання "Почесний громадянин Червоноградської міської територіальної громади" посмертно (37 осіб);
    • 660,0 тис. грн. – одноразова грошова допомога на/за встановлення пам’ятного знака на могилі загиблого Захисника (22 особи);
    • 153,5 тис. грн. - одноразова грошова допомога до річниці аварії на ЧАЕС (153 особи);
  • 350,7 тис. грн. – відшкодування витрат за надання ритуальних послуг під час поховання загиблих Захисників України (78 виплат);
  • 142,9 тис. грн. - щомісячна грошова допомога громадянам, які проходять курс гемодіалізу (21 особа);
  • 15,0 тис. грн. - одноразова грошова допомога громадянам, які прийняті на військову службу за контрактом до Збройних сил України та інших військових формувань (5 осіб);
  • 18,8 тис. грн. - надання пільг громадянам за різним соціальним статусом з оплати послуг зв`язку (25 осіб);
  • 1555,0 тис. грн. – компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги (123 особи);
  • 3,9 тис. грн. - поштові витрати.

На 2025 рік за пільгове перевезення на міському транспорті передбачено 3000,0 тис. грн., упродовж І півріччя відшкодовано 1250,0 тис. грн. трьом перевізникам – ТзДВ «Авто Лайн», ФОП Закала Б. В. та ТзДВ «ЧАТП 14628».

Згідно Програми забезпечення спеціальних перевезень до садово - городніх масивів в районі шахт «Відродження» та «Лісова» на 2025 рік передбачено 450,0 тис. грн., відшкодовано перевізнику ФОП Дмитришин Б. В. 128,4 тис. грн.

Відповідно до Програми компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті на 2025 рік передбачено 400,0 тис. грн.,  упродовж І півріччя відшкодовано 166,6 тис. грн. Регіональній філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця».

В рамках реалізації Комплексної програми соціальної підтримки у Львівській області учасників АТО (ООС), бійців-добровольців АТО, Захисників та Захисниць України, членів їх сімей, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2021-2025 роки, на умовах співфінансування, виділено матеріальну допомогу на придбання житла 2 особам з інвалідністю III групи внаслідок війни, які брали безпосередню участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та перебувають на квартирному обліку на загальну суму 977,1 тис. грн., з яких:

  • 418,7 тис. грн. – кошти обласного бюджету (30%) на 1 заявника. Ще на 1 заявника очікується розподіл коштів;
  • 558,4 тис. грн. – кошти місцевого бюджету (20%) виділено 2 заявникам.
  • За отримані кошти одним заявником придбано житло.

Упродовж І півріччя 2025 року:

  • проведено обстеження 622 сімей, з яких:
  • 410 для розгляду питання органом пенсійного фонду щодо призначення пільг та житлових субсидій;
  • 212 для вирішення питання призначення (продовження надання) компенсаційних виплат з догляду за особами з інвалідністю та потребуючими згідно висновку закладу охорони здоров’я;
  • проведено звірку наданих доходів 167 осіб для призначення допомог;
  • проведено превентивну верифікацію по 3632 одержувачах соціальних допомог.

За І півріччя 2025 року:

  • видано 1005 довідок одержувачам про отримання (неотримання) ними допомог, компенсацій;
  • зареєстровано 367 звернень (37 письмових, 52 на Урядову гарячу лінію, 13 запитів на публічну інформацію, 265 за телефонами «гарячої лінії» Управління (0324941055, 0930797313).

Роз’яснення норм чинного законодавства з питань, що відносяться до компетенції Управління, розміщені на інформаційних стендах. Також відповідна інформація подається в МЗМІ, на веб-сторінку міської ради та сторінку фейсбук Управління. Крім того, надаються консультації з питань соціального захисту на усному прийомі.

 

Фінансова звітність

 

 

Приєднані файли:
Паспорт 0810180.xlsx
Паспорт 0813032.xlsx
Паспорт 0813033.xlsx
Паспорт 0813035.xlsx
Паспорт 0813180.xlsx
Паспорт 0817412.xlsx
Баланс за 2024р..pdf
Звіт про фінансовий результат за 2024р..pdf
Звіт КПКВК 0810160.xlsx
Звіт КПКВК 0813032.xlsx
Звіт КПКВК 0813033.xlsx
Звіт КПКВК 0813035.xlsx
Звіт КПКВК 0813104.xlsx
Звіт КПКВК 0813180.xlsx
Звіт КПКВК 0813221.xlsx
Звіт КПКВК 0813222.xlsx
Звіт КПКВК 0813223.xlsx
Звіт КПКВК 0813242.xlsx
Звіт КПКВК 0817412.xlsx
Паспорт 0813160.xlsx
Паспорт 0810160.xlsx
Паспорт 0813104.xlsx
Паспорт 0813225.xlsx
Інформація про використання коштів за І півріччя 2025 року.xls
Паспорт 0813160.xlsx
Паспорт 0813242.xlsx
Поширити: