Звіт
про виконання Виконавчим комітетом Шептицької міської ради
Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Дата звіту |
Звіт |
01.09.2025р. |
За період з 01 серпня 2025 року по 31 серпня 2025 року на адресу міського голови надiйшло – 16 запитів на iнформацiю, з них: - 15 – від громадян України. - 1 – від громадських організацій, ЗМІ, організацій, установ; Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням: 1. Надати копії документів, рішень, протоколів – 1 запит. 2. Надати інформацію- присвоєння звання Почесного громадянина міста. 3. Надати інформацію про сума коштів затрачена на обрізку дерев по вулиці Івасюка. 4. Надати інформацію про суму коштів виділених на створення алеї слави. 5. Запит інформацію про вартість стенду в Волсвині. 6. Надати інформацію щодо надання документів про дорожні знаки. 7. Надати інформацію причини неможливості оренди земельної ділянки 8. Надати інформацію про земельну ділянку. 9. Надати інформацію - документацію на ремонт Народного дому. 10. Надати інформацію - підтверджуючі документи щодо запозичення. 11. Надати інформацію - про рух скарги. 12. Надати інформацію про вручення нагороди 13. Надати інформацію - реквізити актів про захист економічної конкуренції. 14. Надати інформацію довжина пішохідного мосту який будується через річку Західний Буг. 15. Надати інформацію про роботи на підвісному мості. 16. Надати інформацію про виділення коштів на заходи для приїзду Блаженнішого; їх використання.
На всі запити надано відповіді у встановлений законодавством термін
|
Приєднані файли: |
Звіт ЗПІ ст. на 01.09.2025 р..doc |