Під час засідання виконкому начальниця загального відділу Тетяна Мартенс поінформувала про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Виконавчого комітету Шептицької міської ради у першому півріччі 2025 року.
За шість місяців до виконавчого комітету надійшло 3669 письмових звернень — на 829 більше, ніж торік. З них 448 — електронні, зокрема 25 через платформу «Е-приймальня».
Найчастіше мешканці зверталися з питань соціального захисту — таких звернень було 2863. Також чимало питань стосувалися комунального господарства — 381 (на 28 більше, ніж у 2024 році). Побільшало звернень щодо охорони здоров’я – 23 (на 21 більше) та захисту прав дітей, сімейної та гендерної політики – 58 (на 48 більше).
Також мешканці громади звертались на гарячі лінії. Так, на урядову гарячу лінію надійшло 184 звернення, а на гарячу лінію області — 234. Більшість звернень стосувалися комунальних питань. Лінія чергового виконкому прийняла 677 звернень, зокрема щодо роботи «Водоканалу» – 179, «Житлокомунсервісу» – 168, «Теплоенергомережі» – 84, «Комунальника» – 44 та щодо питань надзвичайних ситуацій – 139.
Суттєво зменшилася кількість звернень щодо виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення ВПО — 106 звернень (на 962 менше). Це пов’язано з передачею цієї послуги до Пенсійного фонду. Загальна кількість звернень зросла внаслідок заяв на отримання матеріальної допомоги — таких було 2773.
Станом на 1 липня з місцевого бюджету одноразову грошову допомогу отримали 2281 особа на загальну суму понад 12 млн грн. З них 1556 осіб – захисники, захисниці та члени їхніх родин, яким спрямовано на допомогу понад 8 млн грн.
Також нагадуємо, що гаряча лінія чергового виконкому приймає звернення за номером 0800401525, а написати звернення, запит на інформацію чи повідомити про корупцію не виходячи з дому можна скориставшись платформою Е-приймальня
