Завершився прийом заявок на конкурс проєктів для реалізації за кошти молодіжного бюджету участі на території Шептицької міської ради.
13 травня відбулося засідання координаційної ради, де розглянули подані заявки та передали їх на оцінку профільним відділам міської ради, які мають визначити, чи можливо реалізувати проєкти до кінця цього року.
Як зазначила депутатка Шептицької міської ради та голова координаційної ради молодіжного бюджету участі Галина Крук, на цей етап передбачено 21 день, тож до 4 червня буде відомо, які проєкти відповідають усім умовам і будуть допущені до голосування. Далі ж відбудеться наступне засідання координаційної ради, куди планують запросити авторів проєктів, аби вони могли представити свої ідеї та відстояти їх у разі зауважень.
Наступний етап — голосування на платформі EDEM, яке триватиме впродовж 10 днів. За словами Галини Крук, за підсумками голосування буде підготовано проєкт рішення на засідання сесії міської ради, яке відбудеться у червні, і депутати розглянуть його разом із пропозиціями щодо виділення коштів, аби вже в липні розпочати реалізацію проєктів. Завершити їх планують до кінця листопада, а в грудні — підбити підсумки, оцінити результати й врахувати досвід на майбутнє.
Склад координаційної ради та процедуру проведення конкурсу затвердила Молодіжна рада, акцентує Галина Крук. Ще перед оголошенням прийому заявок було ухвалено рішення поділити бюджет розміром 1 000 000 гривень на дві категорії: великі проєкти — від 100 до 500 тисяч гривень, де переможцем може стати лише один проєкт, та малі проєкти — до 100 тисяч гривень, серед яких для реалізації оберуть максимум п’ять ініціатив.
Кількість проєктів, які буде реалізовано, визначиться за результатами голосування. Усе залежить від суми кошторисів поданих ідей. Як закцентувала Галина Крук, заплановано підтримати не менше шести проєктів, а у разі залишкових коштів, гроші спрямовуватимуть на реалізацію ініціатив у межах доступного бюджету. Загалом активні молоді люди подали на конкурс 28 проєктів, серед яких, до слова, чотири проєкти зініціювали мешканці сіл нашої громади.