ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування Замовника : Відділ освіти Шептицької міської ради

Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, Шептицький р-н,                               м. Шептицький, проспект Шевченка, 19       

Ідентифікаційний код замовника : 02144482

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"

2.     Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

Код згідно  ДК 021:2015 - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти)

  Ідентифікатор закупівлі:    UA-2024-12-05-004339-a    

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

Вік учня, дитини

 

Кількість дітоднів

          

Вартість

1-го дітодня,

грн.

Сума

без ПДВ1

грн.

Учні закладів загальної середньої освіти

6-11  років

582 872

 

 

11-14 років

88 750

 

 

14-18 років

47 144

 

 

ГПД

 

 

 

6-11  років

71 284

 

 

      Вихованці дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти

1-4 роки

4 795

 

 

4-6(7) років

7 946

 

 

Загальна вартість пропозиції:

 

 

 

 

   Загальна вартість1 пропозиції складає  ­­­­­_______________­­____(прописом)______ грн.(без ПДВ).

1 - Загальна вартість має враховувати всі затрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше. Відповідно до пункту 197.1.7 підпункт г, податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.

  1. Механізм організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти) відділу освіти Шептицької міської ради повинен здійснюватися учасником-переможцем торгів.

 Виконавець повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим Договором, якість яких відповідає наступним нормативним документам:

- Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»

- Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 116 “Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість.

- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.

- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».

рішення сесії Шептицької міської ради від 17.10.2024 року №2977 «Про встановлення вартості харчування вихованців закладів дошкільної освіти/ дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти та учнів закладів загальної середньої освіти»

Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України

Строк надання послуг - до 31.12.2025 року.

  1. В закладах загальної середньої освіти , де функціонують їдальні, харчоблоки, виготовлення страв та виробів та харчування учнів повинно здійснюватися учасником-переможцем безпосередньо у закладі.
  2. Учасник-переможець процедури закупівлі при користуванні приміщеннями харчоблоків у закладах освіти, здійснюють оплату:

- орендну плату за оренду приміщення та індивідуально - визначеного майна;

- відшкодування  комунальних послуг  : електропостачання , водопостачання, теплопостачання , вивезення сміття;

- відшкодування експлуатаційних витрат;

- відшкодування  за дератизацію та дезінсекцію приміщень;

- плату за землю ( земельний податок);

- страхування орендованого приміщення;

- за ремонт кухонного обладнання;

- за поточний ремонт приміщень харчоблоків.

Згідно з Законом України» Про оренду державного та комунального майна» №157-ІХ від 03.10.2019р. : «Орендар, визначений за результатами аукціону, або орендар, якому було передано в оренду об’єкт без аукціону, зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу вартість проведення оцінки об’єкта оренди.»

  1. Штатні нормативи працівників їдалень, які будуть надавати послуги з харчування учнів у закладах загальної середньої освіти повинні бути сформовані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 року №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 22.12.2010 року за № 1308/18603.

       Харчоблоки Замовника повинні бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України.

       Для забезпечення якісного надання послуг з харчування, Учасник повинен передбачити та залучити достатню кількість працівників (кухарів) для виконання умов договору з числа штатних працівників, які мають відповідні знання та досвід та  із числа залученних осіб, які мають відповідні знання та досвід за цивільно-правовими договорами.

  1. Всі працівники повині бути забезпечені своєчасним проходженням медичного огляду.
  2. Учасник, що буде надавати послуги , повинен забезпечити:

6.1. Надання послуг у необхідних  об’ємах та гарантованій якості. Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.

6.2.Виконавець зобов’язується дотримуватися вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, зберігаються продукти харчування (продовольча сировина) та здійснюється безпосереднє харчування учнів, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду.                                                                                                                                                            6.3. Доставка  сировини та готової продукції має здійснюватися спеціалізованим транспортом з дотриманням вимог санітарії.

            Замовником у Додатку 3 запропоновано примірне меню для учнів у закладах загальної середньої освіти та  вихованців дошкільних підрозділів .

          Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування  одного учня за один день та одного вихованця за один день дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти;.

Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:

Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість,  затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116  від 02 лютого 2011 року (із змінами).

Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.

Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», зі змінами.

рішення сесії Шептицької міської ради від 17.10.2024 року №2977 «Про встановлення вартості харчування вихованців закладів дошкільної освіти/ дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти та учнів закладів загальної середньої освіти»

Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.

            Збалансованість перспективного меню на 4 тижні, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»                 Продукти з яких готуються ці страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.

           Замовником у Додатку 3 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для учнів у закладах загальної середньої освіти та вихованців дошкільних підрозділів.  Збалансованість примірного меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови   Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

            У складі тендерної пропозиції учасники подають розрахунок вартості  харчування згідно таблиці, яка подана у Додатку 3.

            Також учасники подають меню із зазначенням вартості страв  та, відповідно,  вартості харчування  на одну дитину за один день (вартість 1-го дітодня) для  кожної категорії учнів та вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти, яке подане у Додатку 3. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції.

          Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:

- розцінене примірне чотирьохтижневе меню для закладів освіти та вихованців дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти;

-  копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 22000-2019 (не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту;

- копію сертифікату на систему управління якістю, видану  учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015),

 Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво/, тощо).

-           Копія чинного на дату оприлюднення оголошення про торги сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2019;

-           Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції надати дійсний сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (14001:2015 IDT)

-           Учасником  надається сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги  (ISO 28000:2007, IDT)». Вказаний сертифікат  повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі.

-           Учасником  надається сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4281:2004.

        Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019  №446).

         Учасники подають у складі пропозиції також виданий учаснику процедури закупівлі акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти.

         Надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень, з обовязковою позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме: пунктів 6.1. - 6.7 – без зауважень..»

- Надати документальне підтвердження проходження працівниками учасника (не менше двох) курсу гігієнічного навчання з подальшим прийомом заліку, видане державною установою територіального центру контролю та профілактики хвороб Міністерства здоров’я України.

-           Учасники повинні мати в штаті не менше одного працівника на кожен заклад освіти згідно Дислокації (Додаток № 6 до тендерної документації), які пройшли навчання в рамках реформи шкільного харчування, яке розробило Мінагрополітики за підпримки Держпродспоживслужби та проекту EU4SaferFood за курсом «Практичні аспекти виконання закладами освіти вимог харчового законодавства. На підтвердження надати у складі тендерної пропозиції відповідні  сертифікати.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК - 0611021 , відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.

6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 42`980`856 грн.  (сорок два мільйони дев’ятсот вісімдесят  тисяч вісімсот пятдесят шість грн. 00коп.) без ПДВ.

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до  п. 4 ст.4 Закону України  «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги, а також відповідно до рішення сесії Шептицької міської ради від 17.10.2024 року №2977 «Про встановлення вартості харчування вихованців закладів дошкільної освіти/ дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти та учнів закладів загальної середньої освіти»

8.Процедура закупівлі:

Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .

 

 

Уповноважена  особа                                Турик О.Г.

 

 

 

Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування Вiддiл освiти Червоноградської міської ради
Поширити: