ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування Замовника : Виконавчий комітет Шептицької  міської ради

Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м. Шептицький, просп.Шевченка,19

Ідентифікаційний код замовника : 04055920

Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та технічних засобів телекомунікаційного обладнання оповіщення і зв’язку цивільного захисту, які є складовими автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій)

 

Ідентифікатор закупівлі              UA-2025-03-03-011159-a

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на закупівлю:

«Послуги з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та  технічних засобів телекомунікаційного обладнання оповіщення і зв’язку цивільного захисту, які є складовими  автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій»

(ДК 021:2015-50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання)

 

ПЕРЕЛІК

апаратури та  технічних засобів телекомунікаційного обладнання оповіщення і зв’язку цивільного захисту, що підлягають експлуатаційно-технічному обслуговуванню

 

з/п

Найменування

Місце встановлення

1

Автоматизоване робоче місце АРМ

м. Шептицький, пр-т Шевченка, 19

2

БГО

м. Шептицький, пр-т Шевченка, 19

3

БГО

м. Шептицький, вул. Шевська, 1а

4

БОУ

м. Соснівка, вул. Галицька, 7а

5

БОУ

с. Гірник, вул. П. Мирного, 2

6

БОУ

м. Шептицький, вул. Корольова, 11 (ЗОШ №3)

7

БОУ

м. Шептицький, вул. Шептицького, 20а (ДЮСШ №2)

8

БОУ

м. Шептицький, вул. Сокальська, 1 (Соцзахист)

9

БОУ

м. Шептицький, вул. Львівська, 15 (Гірничо-рятувальний загін)

10

БОУ

м. Шептицький, вул. Стуса, 53а

11

БОУ

м. Шептицький, вул. Сокальська, буд.44

 

 

 

Строк надання послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування систем оповіщення: 9 місяців

(з 01.04.2025 – до 31.12.2025 року)

 

ПЕРЕЛІК

послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та  технічних засобів телекомунікацій обладнання оповіщення і зв’язку цивільного захисту (кінцевого обладнання)

 

  1. Перелік послуг з технічного обслуговування автоматизованого робочого місця місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення

(АРМ МАСЦО)

Найменування послуги з технічного обслуговування АРМ

1.

Обслуговування апаратної частини *

1.1.

Перевірка працездатності апаратної частини:

- працездатність мережевих та інших інтерфейсів;

- працездатність автоматизованого робочого місця.

2.

Обслуговування програмного забезпечення.

2.1

Створення резервних копій конфігураційних файлів:

- операційної системи;

- спеціалізованого програмного забезпечення.

2.2.

Актуалізація версій програмного забезпечення (оновлення програмного забезпечення):

  • - ядра операційної системи Linux;
  • - пакетів операційної системи Linux;
  • - прикладного програмного забезпечення “Набат-ВО”;
  • - клієнтських RSA ключів VPN-мережі.

2.3.

 Оцінка стійкості системи на вразливість шляхом сканування наступними методами: - перевірка доступності - шляхом надсилання Echo-повідомлень протоколу ICMP за допомогою утиліти ping на ip-адреси кінцевого пристрою;

- SYN-сканування - шляхом генерації IP-пакетів і відслідковування відповіді на них.

2.4.

Перевірка та аналіз фалів журналювання роботи системи, брандмауера (файерволу), VPN- з'єднання з метою виявлення можливих системних помилок і збоїв та спроби несанкціонованого втручання в роботу системи.

2.5.

Перевірка коректності роботи наступних сервісів операційної системи:

- синхронізації часу ntpd;

- захищеного каналоутворення (з'єднання) OpenVPN сервер;

- системного менеджера і служби журналювання systemd;

- планувальника завдань cron;

- мережевого екрану firewallа;

- служби імен DNS.

3.

Надання консультацій та практичної допомоги користувачам у виконанні робіт по оперативному відновленню працездатності програмного забезпечення у випадку аварійної ситуації, пов'язаної з помилками в роботі системи, помилками користувачів та у випадку неможливості користувача відновити роботу власними силами

4.

Проведення технічного інструктажу після введення змін в програмному забезпеченні.

5.

Ведення списків користувачів та ведення бази паролів користувачів.

6.

Резервне збереження даних та відновлення їх при виникненні аварійних ситуацій після їх усунення.

7.

Надання консультацій по роботі системи у телефонному режимі та за електронною поштою.

         Примітка.* Виконавець проводить технічне обслуговування АРМ віддалено з використанням шифрованих каналів зв’язку (VPN доступу).

 

  1. Перелік послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування кінцевих пристроїв системи оповіщення

Найменування послуги:

1.

Обслуговування апаратної частини

1.1.

Перевірка працездатності апаратної частини:

- мікрокомп'ютера;

- основного та резервного джерел живлення

- підсилювачів низької частоти;

- Ethernet з'єднання;

- GSM з'єднання;

- шлейфів гучномовного оповіщення;

- гучномовців.

1.2.

Проведення контрольних тестів:

- оперативної пам'яті;

- файлової системи диску (SD-картки, flash-носія)

1.3.

Перевірка цілісності файлової системи.

1.4.

Резервне збереження даних для відновлення системи після усунення аварійних ситуацій.

1.5.

Перевірка роботи GSM шлюзу (маршрутизатора).

2.

Обслуговування програмного забезпечення

2.1

Створення резервних копій конфігураційних файлів.

2.2.

Актуалізація версій програмного забезпечення (оновлення програмного забезпечення):

- ядра операційної системи Linux;

- пакетів операційної системи Linux;

- прикладного програмного забезпечення “Набат-ВО”;

- клієнтських RSA ключів VPN-мережі.

2.3.

Оцінка стійкості системи на вразливість шляхом сканування наступними методами:

-перевірка доступності - шляхом надсилання Echo-повідомлень протоколу ICMP за допомогою утиліти ping на ip-адреси кінцевого пристрою;

- SYN-сканування — шляхом генерації IP-пакетів і відслідковування відповіді на них.

2.4.

Перевірка та аналіз фалів журналювання роботи системи, брандмауера (файерволу), VPN- з'єднання з метою виявлення можливих системних помилок і збоїв та спроб несанкціонованого втручання в роботу системи.

2.5.

Перевірка коректності роботи наступних сервісів операційної системи:

- синхронізації часу ntpd;

- захищеного каналоутворення (з'єднання) OpenVPN;

- системного менеджера і служби журналювання systemd;

- планувальника завдань cron;

- мережевого екрану firewalld;

-спеціалізованого програмного забезпечення nabat250m1.

3.

Забезпечення безперебійного зв'язку між кінцевим обладнанням та сервером системи оповіщення для передачі даних по GSM-каналах у локальній (закритій) мережі.

4.

Проведення заходів по ремонту та відновленню працездатності кінцевих пристроїв у випадку аварійних поламок чи виходу з ладу обладнання.

5.

Надання консультацій та практичної допомоги користувачам у виконанні робіт по оперативному відновленню працездатності програмного забезпечення у випадку аварійної ситуації, пов'язаної з помилками в роботі системи, помилками користувачів та у випадку неможливості користувача відновити роботу власними силами.

6.

Проведення інструктажу з технічної експлуатації після внесення змін в програмне чи апаратне забезпечення.

9.

Надання консультацій по роботі системи у телефонному режимі та електронною поштою.

 

  1. Мета надання послуг з експлуатаційно-технічного обслуговування.

Забезпечення цілодобової безперебійної роботи обладнання системи централізованого оповіщення до дій за призначенням, здійснення контролю за роботою та працездатністю апаратури і технічних засобів оповіщення та технічних засобів телекомунікацій (дистанційне діагностування їх стану), про виявлені несправностей інформування відповідальних посадових осіб органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) та здійснення заходів щодо усунення несправностей.

 

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.

 

6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 80700,00 грн. (вісімдесят тисяч сімсот грн. 00 коп.)  з ПДВ         

 

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України  «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари та\або послуги.

 

8.Процедура закупівлі: Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .

 

 

 

Уповноважена  особа                                                       Юлія ЩЕГЛОВА

 

                                                                   

 

Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування Виконавчий комітет Шептицької міської ради
Поширити: