ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ освіти Шептицької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м. Шептицький, просп. Шевченка, 19
Ідентифікаційний код замовника : 02144482
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та повірки вузлів обліку теплової енергії в закладах освіти Шептицької міської ради)
- 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-008057-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
щодо закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
(Послуги з технічного обслуговування та повірки вузлів обліку теплової енергії в закладах освіти Шептицької міської ради)
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Обґрунтування необхідності закупівлі даних послуг - замовник здійснює закупівлю даних послуг, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
- Детальний опис предмета закупівлі:
Назва предмету закупівлі |
Послуги з технічного обслуговування та повірки вузлів обліку теплової енергії в закладах освіти Шептицької міської ради |
Код ДК 021:2015 |
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Обсяг надання послуг |
Технічне обслуговування та повірка вузлів обліку теплової енергії – 17 одиниць (Таблиця 1) |
Місце надання послуг |
Україна, 80100, Львівська область, м. Шептицький, заклади освіти Шептицької міської ради (Таблиця 1) |
Строк надання послуг |
до 15.09.2025 року включно |
Гарантійний термін |
Не менше 12 місяців з дати підписання Актів приймання наданих послуг |
- Додаткові вимоги до предмету закупівлі:
2.1. Послуги повинні надаватися у відповідності до вимог експлуатаційної документації на прилади обліку, заводських інструкцій з технічного обслуговування і налагодження приладів обліку, методик їх повірки, вимог чинної нормативної бази з організації обліку теплової енергії та гарячої води, а також інших вимог, встановлених чинним законодавством України для надання такого виду послуг.
Послуги надаються персоналом Учасника (Виконавця) та з використанням інструментів, техніки, обладнання, матеріалів Учасника (Виконавця).
Учасник (Виконавець) при наданні послуг несе відповідальність за додержанням його представниками вимог з охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Учасник (Виконавець) несе ризик випадкової втрати (знищення) чи пошкодження ЗВТ, отриманого для надання послуг до моменту повернення його Замовнику.
2.2. Під час розрахунку вартості послуг Учасник (Виконавець) повинен включити до вартості послуг усі витрати, необхідні для вчасного і якісного надання послуг та належного виконання умов договору (у т.ч. витрати пов’язані з видачею відповідних свідоцтв, довідок про повірку, оплату роботи працівників, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та інші необхідні витрати Учасника (Виконавця)). Не передбачена Учасником (Виконавцем) вартість окремих послуг та/або матеріальних ресурсів у складі Послуг Замовником не оплачуються (не відшкодовуються), а витрати на них вважаються врахованими у ціні пропозиції.
2.3. Перелік, місце розташування та комплектність приладів обліку Замовника для виконання послуг, наведено у Таблиці 1.
2.4. Послуги включають в себе:
- демонтаж приладів обліку Учасником (виконавцем). Після завершення демонтажу складається акт прийому-передачі (без переходу права власності), та підписується відповідальними особами Замовника та Учасника (виконавця);
- транспортування демонтованих приладів обліку;
- технічне обслуговування приладів обліку (заміна елементів живлення в приладах (там де вони встановлені) та заміна всіх ущільнюючих елементів між фланцями);
- забезпечення проведення метрологічної повірки приладів обліку організацією, що має право на здійснення відповідної діяльності і має чинне протягом строку надання послуг свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології або власними силами Виконавця при умові наявності у нього чинного протягом строку надання послуг свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології.
На прилади, що пройшли повірку, Учасник (виконавець) повинен надати Замовнику свідоцтво про повірку ЗВТ з обов’язковим підписом повірника і відповідним відбитком повірочного тавра.
У разі, якщо за результатами повірки ЗВТ визнають таким, що не відповідає встановленим вимогам, Учасник (виконавець) повинен оформити довідку про непридатність ЗВТ;
- монтаж приладів обліку на об’єктах Замовника, місця розташування яких вказані у таблиці 1;
- налагодження та запуск в роботу вузлів обліку теплової енергії.
Вузол обліку теплової енергії включає в себе: теплолічильники та лічильники (водоміри) гарячої води, які змонтовані в індивідуальному тепловому пункті (там де вони встановлені).
- приймання участі у складанні актів з прийняття вузлів обліку теплової енергії на комерційний облік.
Таблиця 1
№ |
Установа |
К-сть |
Місто |
Адреса |
Інтегратор |
|
п/п |
Тип |
Номер |
||||
1 |
Гімназія №1 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Клюсівська, 19 |
Суперком 4 |
02440910 |
2 |
Гімназія №2 (старий корпус) |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Клюсівська, 3 |
Суперкал 5 |
07210955 |
3 |
Гірницька гімназія (майстерня) |
1 |
смт. Гірник |
Вул. Шахтарська, 8 |
Суперком 4 |
04400075 |
4 |
Гірницька гімназія (основний корпус) |
1 |
смт. Гірник |
Вул. Шахтарська, 8 |
Суперкал 5 |
07350799 |
5 |
Початкова школа №11 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Бандери, 3 |
Суперком 4 |
05420313 |
6 |
Гімназія №12 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Бандери, 17А |
Суперкал 5 |
7391297 |
7 |
Ліцей ім. Т. Городецького |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Бандери, 17 |
Суперкал 5 |
11283097 |
8 |
ЗДО №4 |
1 |
смт. Гірник |
Провулок Панаса Мирного, 2 |
Суперкал 4 |
01017054 |
9 |
ЗДО №10 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Курбаса, 6А |
Sharky |
51773739 |
10 |
ЗДО №12 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Шухевича, 4 |
Суперкал 5 |
07360637 |
11 |
ЗДО №13 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Шухевича, 7 |
Суперкал 5 |
07360683 |
12 |
ЗДО №16 |
1 |
м.Шептицький |
Вул. Стуса, 45 |
Суперкал 4 |
01057006 |
13 |
ЗДО №17 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Шептицького, 35 |
Суперкал 4 |
01097015 |
14 |
ЗДО №19 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Мазепи, 10 |
Суперкал 4 |
00107019 |
15 |
ЦЕНТУМ (БДЮТЧ) |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Миру, 5 |
Суперком 5 |
16048419 |
16 |
СЮТ |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Шептицького, 17 |
Суперкал 5 |
07150523 |
17 |
ДЮСШ №1 |
1 |
м. Шептицький |
Вул. Клюсівська, 19А |
Суперкал 5 |
07391277 |
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК — 0611010, 0611021, 0615031, 0611070 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі : 88 490,00 грн (вісімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто грн 00 коп) з ПДВ.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічий вид послуг, а також враховуючи ціни закупівлі даного виду послуг в попередніх періодах.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями.
Уповноважена особа Тетяна БОРИС
Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування | Вiддiл освiти Шептицької міської ради |