ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради
Місцезнаходження Замовника: пр. Шевченка, 19, м. Червоноград, Червоноградського району, Львівської області, 80100
Ідентифікаційний код замовника : 38894262
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«Реконструкція скидного колектора очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд в с. Добрячин Сокальського району Львівської обл. на ділянці від автодороги Червоноград-Сокаль до р. Західний Буг» (Коригування)
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-000164-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
«Реконструкція скидного колектора очищених стічних вод Червоноградських очисних споруд в с. Добрячин Сокальського району Львівської обл. на ділянці від автодороги Червоноград-Сокаль до р. Західний Буг» (Коригування)
(ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
№ п/п |
Найменування робіт та витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Зняття рослинного шару грунту |
1000м3 |
0,464 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Додавати на кожні наступні 10 м |
1000м3 |
0,464 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами |
1000м3 |
1,357 |
п.1.3.37 к=1,2 к=1,2
п.1.3.46 к=1,1 к=1,1
|
4 |
Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами |
1000м3 |
1,25 |
п.1.3.37 к=1,2 к=1,2
|
|
|
|
|
|
5 |
Розроблення ґрунту з навантаженням на |
1000м3 |
0,08 |
п.1.3.37 к=1,2 к=1,2
|
6 |
Перевезення ґрунту до 1 км |
т |
140 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Робота на відвалі, група ґрунтів 1 |
1000м3 |
0,08 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Розробка ґрунту вручну в траншеях |
100м3 |
2,03 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Водовідлив із траншей |
100м3 |
13,57 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Улаштування піщаної основи під |
10м3 |
9,5 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Укладання трубопроводів із |
1000м |
0,855 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Труби полiетиленовi для подачi холодної |
м |
855 |
|
|
|
|
|
|
13 |
Установлення поліетиленових фасонних |
10 шт |
0,2 |
|
|
|
|
|
|
14 |
Буртовi втулки короткi (С-1015) дiам.630 мм |
шт |
2 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Установлення фланцiв сталевих |
шт |
2 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Фланцi плоскi iз сталi ВСт3сп2, ВСт3сп3, |
шт |
2 |
|
|
|
|
|
|
17 |
Болти будівельні з гайками та шайбами |
т |
0,0156 |
|
|
|
|
|
|
18 |
Приварювання фланців до сталевих |
шт |
2 |
|
|
|
|
|
|
19 |
Фланцi плоскi приварні iз сталi ВСт3сп2, |
шт |
2 |
|
|
|
|
|
|
20 |
Демонтаж сталевих труб, дiаметр труб 600 мм |
1000м |
0,1 |
К=0,6 |
|
|
|
|
|
21 |
Рiзання труб зовнiшнiм дiаметром 630 мм |
1різка |
16 |
|
|
|
|
|
|
22 |
Засипка вручну траншей, пазух котлованiв i |
100м3 |
0,26 |
|
|
|
|
|
|
23 |
Засипка траншей i котлованiв бульдозерами |
1000м3 |
0,023 |
|
|
|
|
|
|
24 |
Пісок природний, рядовий |
м3 |
49 |
|
|
|
|
|
|
25 |
Засипка вручну траншей, пазух котлованів і |
100м3 |
2,03 |
|
|
|
|
|
|
26 |
Засипка траншей і котлованів бульдозерами |
1000м3 |
2,305 |
|
|
|
|
|
|
27 |
Додавати на кожні наступні 5 м |
1000м3 |
2,305 |
|
|
|
|
|
|
28 |
Планування площ механізованим способом, |
1000м2 |
3,72 |
|
|
|
|
|
|
29 |
Відновлення рослинного шару грунту |
1000м3 |
0,54 |
|
|
|
|
|
|
30 |
Додавати на кожні наступні 10 м |
1000м3 |
0,54 |
|
|
|
|
|
|
4.1. Виконання робіт проводиться відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Кількість: роботи відповідно до Технічної специфікації (Додаток №3)
Строк виконання робіт: до 31.12.2025 р., а в частині розрахунків до повного його виконання.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.
4.2. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.
4.3. У разі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом «або еквівалент» (згідно частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 року ). Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Еквівалент обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю – вживається у значенні, як рівноцінне та рівнозначне обладнання, устаткування, матеріали, інвентар або їх складові частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками.
Учасник відповідно до визначення еквіваленту може запропонувати заміну обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю, тощо. Запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати предмету закупівлі та дозволить учаснику виконати роботи згідно з діючими стандартами, нормами та правилами виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації в повному комплексі. Запропонований учасником еквівалент обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю не повинен змінювати проектні рішення, оскільки роботи між собою пов’язані, і заміна обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю в одному випадку може призвести до несумісності в іншому, що в свою чергу може спричинити необхідність коригування проекту в цілому або окремих його частин. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю, які входять до складу робіт, зазначених замовником в технічних вимогах, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати технічне обґрунтування того, що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника: - власну довідку з зазначенням повної назви, марки, моделі, виробника запропонованого еквіваленту обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо та порівняльною таблицею еквіваленту тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, та позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, що визначені в технічних вимогах замовника, з підтвердженням інформації про технічну, функціональну та якісну відповідність запропонованого еквіваленту технічним рішенням проектної документації та технічним вимогам замовника (з описом технічних, кількісних та якісних характеристик тощо). Довідка надається у вигляді пояснювальної записки в довільній формі; - паспорти та/або сертифікати якості, інші документи виробників, що підтверджують технічні та якісні параметри запропонованого еквіваленту. На етапі розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник повинен погодити застосування еквіваленту обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, (у випадку, якщо такий еквівалент застосовується) з проектувальником-розробником проекту (крім випадку передачі авторських майнових прав іншій особі відповідно до законодавства) щодо відповідності запропонованого еквіваленту обладнанню, устаткуванню, матеріалам, інвентарю тощо, затвердженим проектною документацією. Якщо проектувальник-розробник проекту погоджує заміну на еквівалент, то замовник не має жодних перешкод щодо допущення учасника до подальшої участі в процедурі закупівлі, одночасно необхідність внесення подібних змін до проекту являє собою невідповідність тендерної пропозиції учасника встановленим вимогам замовника та відповідно проектній документації.
У випадку, якщо на підставі поданої учасником порівняльної таблиці проектувальник або технічний нагляд не погоджує застосування еквівалента, така пропозиція учасника буде вважатись такою, що не відповідає технічним вимогам замовника.
4.4. Учасник разом із Замовником повинен обов'язково відвідати будівельний майданчик і прилеглу територію для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції, в результаті чого, Учасник складає і надає Замовнику Акт огляду об’єкта. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
Ознайомитися з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, можна в кабінеті №401 за адресою пр. Шевченка,19, м. Червоноград Львівська обл.
4.5. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт проектній документації, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва, шляхом укладення договору з відповідальним розробником проектної документації (генеральним проектувальником).
Авторський нагляд під час будівництва об’єкту здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором.
4.6. Приймання-передача виконаних робіт (Об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (Об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в “Акт приймання виконаних будівельних робіт”, № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
4.7. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.
4.8. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова), а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкові відомісті ресурсів до локальних кошторисів і на будову;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів і на будову;
- розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до Настанови;
- календарний графік виконання робіт;
- план фінансування робіт;
Зазначені документи подаються в електронному вигляді в форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”) та можуть не містити підписи та печатки учасника, а також в електронному виглядах (ІМД “imp”, ІБД “idc”) у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника
- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Учасник гарантує якість запропонованих матеріалів (труби поліетиленові) на підтвердження чого повинен надати у складі пропозиції один з зазначених документів: скановані копії відповідних паспортів, сертифікатів відповідності, документів якості.
Спроможність поставити матеріали, обладнання, в обсягах та строки вказані у Тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від Учасника.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку №3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВК : 1518340 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 9 047 546,00 грн. з ПДВ
Виконання робіт : до 31.12.2025року.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Проектно - кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) № 14-0525/01-22 від 02.02.2023 року.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, вартість об’єкту становить 11 318 739,00 грн. (одинадцять мільйонів триста вісімнадцять тисяч сімсот тридцять дев'ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Враховуючи, понесенні витрати в сумі 1 481 255,00 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят одна тисяча двісті п'ятдесят п'ять гривень, 00 коп) за попередній період, сума до розрахунку становить 9 837 484,00 грн. (дев'ять мільйонів вісімсот тридцять сім тисяч чотириста вісімдесят чотири гривні 00 копійок) з ПДВ.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 зведеного кошторису), а саме 121 065,00 грн. без ПДВ, Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд (Глава 12 зведеного кошторису) 18 243,00 грн. без ПДВ та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами в сумі 518 974, 00грн без ПДВ.
Для того щоб розрахувати очікувану вартість закупівлі необхідно здійснити наступний розрахунок:
Отже, необхідно Глава 10 – 121 065,00 грн. без ПДВ додати Глава 12 – 18 243,00 грн. без ПДВ додати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами - 518 974, 00грн, до цієї суми додати 20 % ПДВ, що разом становитиме 789 938,00 грн з ПДВ.
Наступний крок необхідно загальну кошторисну вартість відповідно зведеного кошторисного розрахунку а саме: 9 837 484,00 грн. відняти суму 789 938,00 грн. з ПДВ., що дорівнює 9 047 546,00 грн. з ПДВ.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту становитиме 9 047 546,00 грн. (дев'ять мільйонів сорок сім тисяч п'ятсот сорок шість гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .
Уповноважена особа Павлюк П.С.
Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування | Відділ катітального будівництва та інвестицій ЧМР |