282-р від 15.10.2025

ШЕПТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

15.10.2025

м. Шептицький

282-р

 

 

Про проведення річної інвентаризації

 
 

 

           Керуючись статтею 42 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 10 Закону України від 16.07.1999 № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань» від 02.09.2014 № 879, з метою встановлення достовірних даних наявності оборотних та необоротних активів:

  1. Провести річну інвентаризацію основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріальних цінностей, грошових документів, матеріальних цінностей, що прийняті на відповідальне зберігання, розрахунків станом на 01 листопада 2025 року.

           

  1. Створити інвентаризаційну комісію у складі:

 

Тимчишин Георгій Ростиславович - керуючий справами виконавчого комітету,

                                                             голова комісії.

Назарчук Надія Степанівна              - начальник відділу фінансування та бухгалтерського

                                                           обліку, головний бухгалтер, член комісії.      

Загорська Наталія Григорівна     - начальник організаційного відділу, член  комісії.

 

  1. Створити робочі інвентаризаційні комісії у складі:

      

Виконавчий комітет Шептицької міської ради

           

Мартенс Тетяна Олексіївна – начальник загального відділу, голова комісії,

Чудійович Марія Григорівна  -  головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку, член комісії,

Козюк Лілія Іванівна - головний спеціаліст загального відділу, член комісії.

 

Соснівський старостинський округ, Гірницький старостинський округ, Сілецький старостинський округ

 

Кот Михайло Васильович - заступник начальника управління житлово-комунального господарства, голова комісії,

Лемеха Віталій Романович – заступник начальника відділу економіки, член комісії,

Гребенюк Олена Іванівна – заступник начальника відділу фінансування та бухгалтерського обліку, член комісії.

 

Межирічанський старостинський округ, Острівський старостинський округ, Волсвинський старостинський округ, Поздимирський старостинський округ

 

Скрипка Андрій Васильович – головний спеціаліст загального відділу, голова комісії,

Жук Галина Степанівна – головний спеціаліст управління житлово-комунального господарства, член комісії,

Сивенька Тетяна Павлівна – головний спеціаліст управління містобудування та архітектури, член комісії.

 

Відділ ведення Державного реєстру виборців

 

Думич Андрій Степанович - начальник управління житлово-комунального господарства, голова комісії,

Волоско Мар’яна Євгенівна -  головний спеціаліст  відділу «Служба містобудівного кадастру» управління містобудування та архітектури, член комісії,

Душна Марія Іванівна – спеціаліст І категорії юридичного відділу, член комісії.

 

Управління містобудування та архітектури

 

Гаврилюк Валерій Іванович – начальник відділу молоді та спорту, голова комісії,

Андрусишин Світлана Богданівна – головний спеціаліст відділу економіки, член комісії,

Дудик Любов Іванівна - головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку, член комісії.

 

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи

Загальний відділ

 

Павлівський Олег Богданович – начальник відділу реєстрації місця проживання, голова комісії,

Болотна Марія Петрівна – спеціаліст І категорії управління житлово-комунального господарства, член комісії,

Сенюта Марія Василівна – спеціаліст І категорії організаційного відділу, член комісії.

 

Архівний відділ

 

Глаговська Наталія Степанівна – начальник відділу цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості, голова комісії,

Черкас Наталія Мирославівну - головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку, член комісії,

Лопатюк Олена Тарасівна – спеціаліст І категорії відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи, член комісії.

 

Відділ реєстрації місця проживання

 

Толмачова Інна Миколаївна – начальник архівного відділу, голова комісії,

Омелюх Галина Степанівна – заступник начальника загального відділу, член комісії,

Лахтюк Олена Юріївна – головний спеціаліст відділу у справах дітей, член комісії.

 

 

 

Центр надання адміністративних послуг

 

Паляниця Марія Степанівна – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців, голова комісії,

Аракчеєва Юлія Дмитрівна – заступник начальника юридичного відділу, член комісії,

Пляцко Марина Тимофіївна – заступник начальника відділу земельних відносин, член комісії.

 

Відділ земельних відносин

 

Полюганич Тетяна Михайлівна – начальник відділу «Служба містобудівного кадастру» управління містобудування та архітектури, голова комісії,

Коблик Любомир Андрійович – головний спеціаліст юридичного відділу, член комісії,

Верхолюк Юлія Дмитрівна – адміністратор Центру надання адміністративних послуг, член комісії.

 

  1. Для проведення інвентаризації виборчих скриньок і програмно-апаратних комплексів систем відеоспостереження, що знаходяться на позабалансовому обліку, створити інвентаризаційну комісію у складі:

 

Гейда Олександра Володимирівна – начальник відділу у справах дітей, голова комісії,

Горпинюк Вікторія Петрівна – головний спеціаліст відділу Державного реєстру виборців, член комісії,

Шкіль Ганна Василівна – спеціаліст І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців, член комісії.

 

  1. Матеріально-відповідальним особам підготувати товарно-матеріальні цінності та інші активи до підрахунку.

           

  1. Інвентаризаційним комісіям приступити до роботи з 01 листопада 2025 року і закінчити інвентаризацію до 25 листопада 2025 року. Матеріали інвентаризації подати на затвердження до 30 листопада 2025 року. Результати інвентаризації розглянути центральною інвентаризаційною комісією та відобразити у бухгалтерському обліку станом на 01 грудня 2025 року.

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова       (підпис)

 

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

    

Номер розпорядження 282-р
Дата прийняття розпорядження 2025-10-15
Чинність Чинне
Галузь Бюджет та фінанси
Приєднані файли:
№282-р розпорядження інвентаризація 2025.docx
Поширити: